Bursa'nın merkez ilçelerinden Osmangazi'de, Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla önemli bir toplantıya imza attı.
“Ortak Akıl Birlikte Yönetim” sloganıyla düzenlenen buluşmada, Başkan Aydın muhtarların sorunlarını ve taleplerini dinleyerek, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğinin kritik önemine vurgu yaptı.
Bu buluşma, Osmangazi'nin geleceğine yön verecek kararların alınmasında muhtarların aktif rol almasını hedefliyor.
Osmangazi Muhtarlarıyla Sürekli Diyalog Vurgusu Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, göreve geldiği günden bu yana muhtarlarla düzenli olarak bir araya gelmeye özen gösterdiğini belirtti.
Son olarak Ramazan ayında iftar programında buluştuklarını hatırlatan Başkan Aydın, “Diyalog bu işin en temeli.