Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nin önemli iştiraklerinden BELPAŞ, bünyesindeki tüm tesis ve restoranlarda yeni bir dönemi başlatıyor. Yapılan duyuruya göre, Sakarya Büyükşehir tesislerinde nakit dönemi resmen sona eriyor.
Artık hızlı, pratik ve temassız ödeme seçeneklerinin sunulacağı bu tesislerde, 1 Temmuz itibarıyla sadece kartlı ödeme kabul edilecek.
Şehrin dört bir yanında binlerce vatandaşa hizmet veren bu mekanlarda alınan kararla birlikte, hem müşteri deneyiminin iyileştirilmesi hem de operasyonel süreçlerin modernizasyonu hedefleniyor.
Bu geçiş, pandemi döneminde artan temassız ödeme alışkanlıkları ve dijitalleşmenin getirdiği kolaylıklar doğrultusunda atılmış önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
BELPAŞ Tesislerinde Hızlı ve Temassız Ödeme Dönemi Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, BELPAŞ'a bağlı işletmelerin modernleşme ve hizmet kalitesini artırma çabalarının bir parçası olarak bu kararın alındığı belirtildi.