Sakarya Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen ve kadınların yoğun ilgi gösterdiği Çikolata ve Kahve Atölyesi’nin ikinci dönemi tamamlandı.
Nehir Çikolata Evi'nde gerçekleştirilen bu özel program, kadınlara hem keyifli hem de öğretici bir deneyim sunarak yeni beceriler kazandırdı.
Toplam 20 farklı atölye etkinliğinin düzenlendiği bu süreçte, 273 kadın katılımcı çikolata ve kahve dünyasının inceliklerini keşfetti.
Çikolata Yapımının Sırları Uygulamalı Olarak Öğretildi Atölye çalışmalarının ilk bölümünde, katılımcılara çikolatanın büyülü dünyası adım adım tanıtıldı.
Çikolatanın hazırlanış süreçleri, kıvamını ve parlaklığını sağlayan temperleme teknikleri ile temel çikolata yapım aşamaları, uzman eğitmenler eşliğinde uygulamalı olarak aktarıldı.