Kocaeli'de, bilim ve teknoloji alanında geleceğin liderlerini yetiştirme hedefiyle kurulan TÜBİTAK Fen Lisesi , ilk mezunlarını verdi.
Okulun bahçesinde düzenlenen görkemli törenle beş yıllık eğitim yolculuğunu tamamlayan öğrenciler, yeni ufuklara yelken açtı. Bu tarihi an, hem öğrenciler hem de eğitim camiası için büyük bir gurur kaynağı oldu.
Törene Yoğun Katılım ve Önemli Mesajlar Mezuniyet törenine Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Hasan Mandal'ın yanı sıra, öğretmenler, veliler ve çok sayıda davetli katıldı.
Törende yapılan konuşmalarda, genç bilim insanlarının ülkenin geleceği için taşıdığı önem vurgulandı. Bakan Kacır ve Vali Aktaş, öğrencilere bilimsel çalışmalara devam etmeleri ve ülkeye katma değer sağlamaları yönünde tavsiyelerde bulundu.
TÜBİTAK Başkanı Mandal, yaptığı açıklamada, "Bilimle büyüyen umutlara dönüşen bu yolculukta ilk mezunlarımızı vermenin gururunu yaşıyoruz.