Türkiye, deniz turizminde elde ettiği başarılarla dikkat çekmeye devam ediyor.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun yaptığı açıklamaya göre, özellikle kruvaziyer turizmi alanında son yılların en parlak dönemlerinden biri yaşanıyor.
Ülke limanları, yılın ilk beş ayında yüz binlerce kruvaziyer yolcusunu ağırlayarak önemli bir rekora imza attı.
Kruvaziyer Turizminde Son 14 Yılın En Yüksek Mayıs Ayı Bakan Uraloğlu'nun paylaştığı verilere göre, Türkiye limanları 2024 yılı Mayıs ayında son 14 yılın en yüksek kruvaziyer yolcu sayısına ulaştı.
Bu dönemde 169 kruvaziyer gemisi, toplamda 257 bin 897 yolcuyu ağırladı. Bu rakamlar, Türkiye'nin deniz turizmi potansiyelini ve uluslararası kruvaziyer rotalarındaki cazibesini bir kez daha gözler önüne serdi.