İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye ile Moğolistan arasındaki stratejik ilişkileri derinleştirmek amacıyla önemli bir görüşme gerçekleştirdi.
Ankara'da İçişleri Bakanlığı'nda ağırladığı Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir Nomtoibayar ve beraberindeki heyetle bir araya gelen Bakan Çiftçi, iki ülke arasındaki ticaret hacmini yakın gelecekte 500 milyon dolara yükseltme hedefini vurguladı.
Bu hedef, iki ülke arasındaki ekonomik iş birliğinin geleceği için kritik bir dönüm noktası olarak görülüyor.
Türkiye-Moğolistan Arasında Stratejik İş Birliği ve Ticaret Hedefleri Görüşmede, Türkiye ve Moğolistan arasındaki stratejik ortaklığın kapsamlı bir şekilde geliştirilmesi masaya yatırıldı.
Ticaret ve yatırım alanlarının yanı sıra, afet ve acil durum yönetimi, kamu güvenliği, sınır yönetimi, düzensiz göçle mücadele ve siber güvenlik gibi kritik konular detaylıca ele alındı.