Maltepe Belediyesi'nin önemli sosyal sorumluluk projelerinden biri olan Üreten Engelliler Merkezi , yeni mezunlarını büyük bir coşkuyla uğurladı.
Engelli bireylerin toplumsal yaşama aktif katılımını sağlamak ve kendi ayakları üzerinde durmalarına destek olmak amacıyla hayata geçirilen bu merkez, katılımcılarına hem mesleki beceriler kazandırıyor hem de ekonomik bağımsızlık yolunda önemli adımlar atmalarını sağlıyor.
Mezuniyet töreninde duygusal anlar yaşanırken, Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen de mezunların sevincine ortak oldu.
Maltepe'den Engelli Bireylere Üretim ve Katılım Desteği Maltepe Belediyesi Üreten Engelliler Merkezi'nde eğitimlerini tamamlayan kursiyerler, düzenlenen özel bir törenle teşekkür belgelerini almanın gururunu yaşadı.
Merkezde, prototip hediyelik eşya yapımı, ahşap boyama ve şiş örgücülüğü gibi farklı alanlarda eğitimler verildi. Bu kurslar sayesinde engelli bireyler, el becerilerini geliştirme ve yaratıcılıklarını ortaya koyma fırsatı buldu.