Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçen hafta Salihli ilçesini vuran şiddetli yağışlar sonrası meydana gelen sel felaketi nedeniyle mağdur olan vatandaşlarla bir araya geldi. Salihli programı kapsamında, selden etkilenen evleri tek tek ziyaret eden Başkan Dutlulu, afetzedelere geçmiş olsun dileklerini iletti ve yanlarında oldukları mesajını verdi. Bu ziyaretler sırasında, afetin yaralarının sarılması için yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler aktarıldı.
Sel Mağdurlarına Kapsamlı Destek ve Yardımlar
Başkan Dutlulu, yaptığı açıklamada, Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak sel felaketinin ilk anından itibaren tüm imkanlarıyla sahada olduklarını belirtti. Afetzedelere yönelik sağlanan desteklerin önemine vurgu yapan Dutlulu, toplamda 700 bin TL değerinde ayni ve nakdi yardımın yapıldığını kaydetti. Bu yardımlar arasında, vatandaşların temel ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik nakdi desteklerin yanı sıra, selde zarar gören evler için beyaz eşya desteği de bulunduğu ifade edildi. Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin, zor zamanlarda vatandaşları yalnız bırakmadığını ve bırakmayacağını dile getirdi.
Başkan Dutlulu'ya bu ziyaretlerde Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert de eşlik etti. Heyet, selden etkilenen vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinleyerek, sorunlara yerinde çözüm bulma gayreti gösterdi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden Sosyal Etkinlikler ve Esnaf Ziyaretleri
Salihli'deki programına devam eden Başkan Dutlulu, sel bölgelerindeki ziyaretlerinin ardından, Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına katıldı. Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunan Dutlulu, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Aşure programının ardından pazar yerini ziyaret eden Başkan Dutlulu, esnafla ve vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştirdi. Esnafa hayırlı işler dileklerini iletirken, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi. Bu tür ilçe ziyaretlerinin, vatandaşların ihtiyaçlarını yerinde tespit etmek ve hizmetleri daha etkin sunmak açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.
Başkan Dutlulu, Manisa'nın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini yineleyerek, yerel yönetimlerin afet durumlarında ve günlük yaşamda halka destek olma misyonunu sürdüreceğini ifade etti. Bu tür ziyaretlerin, belediye ile vatandaş arasındaki bağı güçlendirdiği ve sorunlara daha hızlı çözümler üretilmesine olanak sağladığı belirtildi.










