Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçen hafta Salihli ilçesini vuran şiddetli yağışlar sonrası meydana gelen sel felaketi nedeniyle mağdur olan vatandaşlarla bir araya geldi.
Salihli programı kapsamında, selden etkilenen evleri tek tek ziyaret eden Başkan Dutlulu, afetzedelere geçmiş olsun dileklerini iletti ve yanlarında oldukları mesajını verdi.
Bu ziyaretler sırasında, afetin yaralarının sarılması için yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler aktarıldı.
Sel Mağdurlarına Kapsamlı Destek ve Yardımlar Başkan Dutlulu, yaptığı açıklamada, Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak sel felaketinin ilk anından itibaren tüm imkanlarıyla sahada olduklarını belirtti.
Afetzedelere yönelik sağlanan desteklerin önemine vurgu yapan Dutlulu, toplamda 700 bin TL değerinde ayni ve nakdi yardımın yapıldığını kaydetti.