Gündem

Gaziantep Metrosu İçin Yeşil Finansman Müjdesi Londra'dan Geldi

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Londra'da gerçekleştirilen Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Yeşil Şehirler Konferansı'nda dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Başkan Şahin, konferansta 'Gaziantep Modeli'ni ve kentin yeşil dönüşüm süreçlerindeki birikimlerini uluslararası platforma taşıdı.

Konferansın en önemli gündem maddelerinden biri ise Gaziantep için beklenen metro projesi yeşil finansman müjdesi oldu. Şahin, EBRD ile yapacağı temaslar sonucunda bu finansmanı temin edeceğini duyurdu.

Gaziantep Modeli Dünya Sahnesinde: Yeşil Şehirlerden Yeşil Gezegene EBRD Yeşil Şehirler Ağı'nın onuncu yıl dönümünde Türkiye ve Gaziantep'i temsil eden Başkan Fatma Şahin, başkanlar konferansında aktif rol aldı.

Oturumda yaptığı konuşmada, "Yeşil Şehirlerden Yeşil Gezegene: Gaziantep Modeli" başlığı altında kentin çevresel sürdürülebilirlik alanındaki çalışmalarını ve edindiği deneyimleri detaylı bir şekilde anlattı.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git