Gündem

İnegöl'den Duygusal Veda: Kaymakam Arslan, Başsavcı Ecir ve Başkan Aydın Uğurlandı

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile İstanbul Ataşehir Kaymakamlığı'na atanan İnegöl Kaymakamı Eren Arslan ile birlikte, görev sürelerini tamamlayarak başka şehirlere tayin olan Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın için İnegöl Belediyesi ev sahipliğinde anlamlı bir veda programı gerçekleştirildi.

Yaklaşık 400 kişilik geniş katılımlı organizasyonda, ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve iş dünyasının önemli isimleri bir araya geldi.

Gecede, İnegöl'e hizmet eden isimlere teşekkür edilirken, duygu dolu anlar yaşandı.

İnegöl'e Hizmet Edenlere Vefa Buluşması Veda programının ev sahibi İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, yaptığı konuşmada bu buluşmanın bir veda ve vefa programı olduğunu vurguladı.

Başkan Taban, görev süresi boyunca üç kaymakamla çalıştığını belirterek, Kaymakam Eren Arslan'dan devlet adamlığı, adaletli tutumu, çalışkanlığı ve uzlaştırıcı bakış açısıyla çok faydalandıklarını ifade etti.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git