Karşıyaka Belediyesi, zorlu ekonomik koşullara rağmen emek ve emekçiden yana yönetim anlayışını sürdürerek, KESK'e bağlı Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube ile memur çalışanlarına yönelik Toplu İş Sözleşmesi'ni (TİS) imzaladı.
Yaklaşık iki yıl boyunca geçerli olacak bu sözleşme ile kamu emekçilerinin ekonomik ve sosyal haklarında önemli iyileştirmeler gerçekleştirildi.
Bu adım, belediyenin çalışanlarına verdiği değeri ve sosyal belediyecilik anlayışını bir kez daha gözler önüne serdi.
Karşıyaka Belediye Başkanı Ünsal: "Dayanışmayla, Ortak Akılla Çalışmaya Devam Edeceğiz" Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, imza töreninde yaptığı konuşmada, sözleşmenin emekçilere, belediyeye ve kente hayırlı olmasını diledi.
Başkan Ünsal, "Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim.