Gündem

Manisa'da Sivrisinek İlaçlama Seferberliği: Yaz Boyunca Kesintisiz Mücadele

Manisa'da havaların ısınmasıyla birlikte artış gösteren sivrisinek ve diğer vektörlerle mücadele kapsamında Manisa Büyükşehir Belediyesi, il genelinde eş zamanlı ve yoğun bir ilaçlama seferberliği başlattı.

Vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı, huzurlu ve konforlu geçirmesi hedeflenen bu çalışmalar, 17 ilçenin tamamında kesintisiz olarak sürdürülüyor.

Manisa'da Kapsamlı Sivrisinek Mücadelesi Devam Ediyor Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, özellikle Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde yoğunlaşan çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklar gibi haşere üreme noktaları, düzenli denetim ve ilaçlama faaliyetleriyle kontrol altında tutuluyor.

Bu kapsamda, 30 araçtan oluşan özel bir filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlamaları gerçekleştiriliyor. Bu sayede, sivrisinek popülasyonunun artışının önüne geçilmesi amaçlanıyor.

EditorHaber

Haberin tamamını okuyun

Habere Git